Super Smash Bros. Melee

Super Smash Bros. Melee
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Super Smash Bros. Melee

Pikachu spuszcza łomot Donkey Kongowi, ten jednak wzywa na pomoc wąsatego hydraulika Mario. Odsiecz przybywa chwilę później i już na wejściu wali w ryj żółtego chomika jakby miała pięści ze stali. W efekcie elektryczny podopieczny Asha fika o glebę, przykrywa się nogami i zaczyna świecić. Rudna pierwsza wygrana!
Super Smash Bros. Melee będzie jedną z pierwszych gier przeznaczonych na konsolę GameCube. Jej autorzy, pracujący na co dzień w wynajętym przez Nintendo studiu HAL Laboratory, wpadli parę lat temu na dość oryginalny pomysł. Wrzucili bowiem do przygotowywanego wówczas programu wszystkie najsłynniejsze postacie z uchodzących za bezkrwawe gier na Gameboya, NES, SNES i N64, po czym… nakazali im lać się bez ustanku. Tak powstał Super Smash Bros., jedna z najlepszych bijatyk na konsolę Nintendo 64. Gra ta dość długo okupowała listy przebojów, zaś rządni wrażeń fani domagali się sequela. I jest! A raczej będzie w listopadzie 2001 roku, kiedy to konsola GameCube zadebiutuje w USA, a wkrótce później i w Europie.
Super Smash Bros. Melee to klasyczna nawalanka, w której refleks i zręczne palce znaczą więcej niż spryt i logiczne myślenie. Wybierasz jedną z dostępnych postaci, wskakujesz na arenę i rozpoczynasz spuszczanie łomotu. Wszystko to w akompaniamencie świetnej oprawy graficznej i dźwiękowej, godnej jednej z najlepszych konsol XXI wieku. O tym, że gra może stać się hitem, świadczyło powodzenie, jakim cieszyło się jej krótkie demo pokazywane podczas targów E3. To właśnie ono, skorzystawszy ze wsparcia Star Wars: Rouge Squadron 2, spowodowało, iż wielu dziennikarzy uznało GameCube za platformę o wiele ciekawiej się zapowiadającą niż mocno reklamowany X-Box.
Wracając do samego programu – lista wszystkich dostępnych w grze zawodników nie jest jeszcze znana. Jednak z całą pewnością znajdą się na niej następujące postacie:

Bowser
Captain Falcon
Donkey Kong
Fox McCloud
Ice Climbers
Kid Icarus
Kirby
Link
Mario
Ness
Peach
Pikachu
Samus
Shiek
Yoshi

Do tego dochodzi co najmniej 12 aren wzorowanych na charakterystycznych lokacjach z gier Nintendo, ścieżka dźwiękowa składająca się z doskonale znanych posiadaczom N64 utworów w wykonaniu orkiestry, po kilka ciosów specjalnych dla każdej z postaci (np. Yoshi może połknąć i przerzuć przeciwnika, zaś Pikachu porazić go prądem), tryb dla jednego gracza (ponoć ma to być chodzona bijatyka z licznymi elementami platformówki, a nie seria pojedynków z kolejnymi mięśniakami) i dla wielu (Melee, Team Melee, Time Melee, Tournament, Custom Rules).
Od czasów Super Smash Bros. zmianom uległ też sam sposób walki. Gra stała się dużo bardziej taktyczna, nieco wolniejsza, lecz ponoć nie mniej dynamiczna. Zwiększono też liczbę dostępnych bloków; np. Mario prócz klasycznej zasłony może zdjąć swą czapkę i przy jej pomocy odeprzeć jakiś cios, wyprowadzić kontrę (na uderzenie odpowiedzieć uderzeniem), a także uskoczyć na bok. Programiści rozważają też wprowadzenie opcji Super Scope, pozwalającej na ostrzelanie przeciwnika gradem kulek, nieszkodliwych, lecz uniemożliwiających mu poruszanie. Ponoć potrafi to doprowadzić współgracza do szewskiej pasji!
Super Smash Bros. Melee zapowiada się bardzo interesująco. Wszyscy przeciwnicy Pokemonów z pewnością poń sięgną i w chwilę później wybiją Pikachu z głowy udział w kolejnych odcinkach serialu. Nintendo nie może sobie zresztą pozwolić na wypuszczenie gry, która by nie rządziła. Super Smash Bros. Melee ma przecież sprzedawać ich najnowszą konsolę! To najlepsza gwarancja jakości, jaką tylko można sobie wymarzyć…

Polecamy także nasze pozostałe wpisy:

about author

admin

related articles

Ankieta:

Czy Giżycko to ciekawe i dobre miejsce na czarter jachtów podczas urlopu czy wakacji?

View Results

Loading ... Loading ...

Kontakt:

Emailgrzesiek63(malpa)wp.pl
Tel(053) 361 83 90
MiastoKowary

Komentarze:

Najnowsze wpisy

Archiwa