Silent Hunter II

Silent Hunter II
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Silent Hunter II

Na peceta powstaje zwykle mnóstwo gier, jednak parę gatunków nie jest przez developerów zbyt eksploatowanych. Do owych należą właśnie symulacje łodzi podwodnych. Do tej pory takie gry można było policzyć na palcach, ale być może wkrótce się to zmieni, ponieważ firma Aeon Electronic Entertainment szykuje dla wielbicieli symulacji morskich nie lada gratkę. Będzie to sequel długo oczekiwanej gry Silent Hunter.
Znowu będziemy mieli okazję zasiąść za sterami pływającej konserwy, którą niektórzy zwykli nazywać łodzią podwodną, i starać się zmienić wynik wojny na naszą korzyść.
Gracz będzie mógł potrenować w pojedynczych misjach lub od razu rzucić się na głębokie wody w historycznej kampanii. Różnorodność misji będzie dosyć spora. Będą nas czekać takie zadania jak: konwojowanie okrętów, niszczenie wrogich łodzi podwodnych, patrolowanie, ataki na flotę przeciwnika czy nawet robienie zdjęć szpiegowskich.
A kto szybko skończy wszystkie misje, nadal nie będzie musiał rozstawać się z grą, ponieważ znajdzie się w niej edytor, który pozwoli na konstruowanie własnych scenariuszy.
Nasz park maszyn będzie całkiem imponujący. W sumie znajdziemy tutaj siedem klas łodzi, od małych i zwrotnych łodzi zwiadowczych, aż po wielkie potwory mogące przewozić mnóstwo torped oraz wyposażenia i potrafiące bardzo długo przebywać pod wodą. Niestety, nie od razu będziemy dysponować wszystkimi maszynami. Dopiero w miarę postępów w grze otrzymamy nowe łodzie. Każda maszyna będzie się charakteryzować pewnymi cechami, dlatego trzeba będzie dobierać jak najlepszą łódź do danej misji. Dodam jeszcze, że wszystkich jednostek znajdziemy około 150 rodzajów, co daje naprawdę imponującą ilość. Każda z nich będzie bardzo szczegółowa.
Trochę czasu gracze spędzą, zanim nauczą się kontrolować swoje jednostki, bowiem nie będzie to takie proste. Każda łódź to 13 oddzielnych ekranów sterowania, każdy odpowiadający za inne pomieszczenie. Dlatego, by kontrolować łódź, trzeba będzie stale przełączać się między tymi ekranami. Miejmy jednak nadzieję, że w praktyce będzie to mniej skomplikowane.
Same pływanie takim potworem to nie kaszka z mlekiem, a co dopiero mówić o walce? Na szczęście autorzy twierdzą, że w grze znajdzie się kilka stopni poziomu realizmu, tak więc zarówno szczur lądowy, jak i wilk morski na pewno dostosują go do swoich umiejętności.
Pora napisać parę słów o grafice. Oczywiście wszystko ma być w pełnym 3D (przynajmniej tak twierdzą autorzy). Dodatkowo będzie mnóstwo efektów, takich jak ruchome światła, dymy, mgły, eksplozje, a przede wszystkim fale (nie będzie to bajer wizualny, a coś, co będzie oddziaływać na okręty w zależności od wielkości fal), które mają sprawić, że gra będzie wyglądać wprost doskonale. Niestety nie wiadomo, jakie pociągnie to za sobą wymagania sprzętowe. Dodatkowo autorzy zapewniają, że okręty będą bardzo dokładnie odwzorowane, zresztą będzie to można porównać z muzeum, jakie znajdziemy w grze. Przy okazji będzie można czegoś się nauczyć. Muzeum będziemy zwiedzać z perspektywy pierwszej osoby, a będą w nim łodzie podwodne, okręty i samoloty.
Przy pracach nad grą konsultowano się z emerytowanym admirałem Erichem Toppem, których służył w marynarce w 1934 roku; w 1937r. służył w jednostce U-botów.
Wszystko to zapowiada się wspaniale, jednak nauczeni doświadczeniem wiemy, iż nie należy wierzyć wszystkim zapewnieniom autorów, ponieważ nie zawsze spełniają się one w 100%. Jako ciekawostkę podam jeszcze fakt, iż Silent Hunter II będzie potrafił współpracować w trybie multiplayer (którego oczywiście nie mogło zabraknąć) razem z grą Destroyer Commander, więc w sieci będzie mogło toczyć pojedynki nawet do 16 graczy (po ośmiu w każdej z gier).
Premiera gry na amerykańskim rynku już za kilka dni, więc wkrótce sprawdzimy, na ile prawdziwe okazały się zapewnienia autorów.

Polecamy także nasze pozostałe wpisy:

about author

admin

related articles

Ankieta:

Czy Giżycko to ciekawe i dobre miejsce na czarter jachtów podczas urlopu czy wakacji?

View Results

Loading ... Loading ...

Kontakt:

Emailgrzesiek63(malpa)wp.pl
Tel(053) 361 83 90
MiastoKowary

Komentarze:

Najnowsze wpisy

Archiwa